Grafisk Design

Den røde tråd – genkendelse af virksomhedens dna

Grafisk design er meget mere end en enkelt annonce eller en brochure. Det er en vigtig del af en virksomheds dna, og noget som skal kunne ses og mærkes i alt det materiale, der bliver lavet. Man skal kunne fornemme samme dna i alt fra profil-brochuren til hjemmesiden over til en lille annonce i lokalavisen. Den sammenhæng er yderst vigtig, og det er det, som vi altid bestræber os på at skabe. Og det er præcis det vi mener, når vi taler om den røde tråd.

Det betyder ikke, at det hele skal være ens – slet ikke – men der skal klart være nogle fælles elementer –  måske genkendelige farver, særlige elementer eller lign. som gør, at man kan se, at det er materiale, der kommer fra samme virksomhed.

Det er gennem den røde tråd, at stærke profiler og brands opbygges, og det er her, at dine kunder skal kunne genkende dig som virksomhed. Din profil er dit ansigt udadtil, og det er vigtigt, altid at vise at man er professionel – i alt det man gør.

Se eksempler nedenfor eller nogle af vores spændende cases her.